لعنـــــــــــــــتی


by : x-themes

 آهـــــــــای لعنتی...


مثل تمام آن چیزهایی که تا به حال از من گرفتی،


علاقه ام... دلم، عمرم، واعتماد صددرصدم...!


بگیر دیگر...


دستانم را بگیر...



نظرات شما عزیزان:

جاهد
ساعت16:50---7 خرداد 1392

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم: تو را دوست دارم
نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!


مهران
ساعت16:49---7 خرداد 1392
لمس تن تو
شهوت است و گناه
حتی اگر خدا عقدمان را ببندد...
داغی لبت جهنم من است
حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند...


هادی
ساعت16:48---7 خرداد 1392
تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد . . .


مرتضی
ساعت16:48---7 خرداد 1392
تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم


بهمن
ساعت16:47---7 خرداد 1392
همیشه جایی بود که با دیدنش یاد تو در خاطرم زنده میشد ، همیشه آهنگی بود که با شنیدنش حرفهایت در ذهنم تکرار میشد
آن لحظه ها همیشگی نبود ، عشق تو در قلبم ماندنی نبود ، بودنت در کنارم تکرار نشدنی بود!


علی
ساعت16:28---7 خرداد 1392
وبلاگ قشنگی داری عزیز به وبلاگ منم سر بزن ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, 19:27 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§