عاشق


by : x-themes

 

 

 دنیا اینجوریه دیگه
اگه گریه کنی میگن کم داره ، اگر بخندی میگن دیونس ، اگر دل ببندی تنهات میزارن ، اگر عاشق بشی دلتو میشکنن
با این حال باید لحظه هایی را گریست ، دمی را خندید ، ساعاتی را دل بست و عمری را عاشقانه زیست



نظرات شما عزیزان:

اکبر
ساعت10:44---10 خرداد 1392
تو مرا بردی به شهر یادها،
من ندیدم خوش‌تر از جادوی تو،

ای سکوت ای مادر فریادها

گم شدم در این هیاهو گم شدم،

تو کجایی تا بگیری داد من؟

گر سکوت خویش را می‌داشتم،

زندگی پر بود از فریاد من!


احمد
ساعت10:43---10 خرداد 1392
مست شد...
خواست که ساغر شکند!
عهد شکست...
فرق پیمانه و پیمان ز کجا داند، مست...


رضا
ساعت10:43---10 خرداد 1392
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاد در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پر زدن چلچه هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مساله و دوری عشق
و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست


لیدی پریسا
ساعت12:27---9 خرداد 1392
سلام دوست خوبم...خوبی؟...وبلاگت خیلی قشنگ و جذابه،ادم دوست داره همش توش بمونه!....منم یه وبلاگ دارم کوچیک وبلاگ شما!...نوشته های خودمه....خوشحال میشم اگه بهم سربزنی و تبادل لینک بکنیم...پس زودپاشو بیا که منتظرم!....میبینمت....بدرود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, 12:15 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§